BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 13, 2011

2011-moga thun nih lebih indah

aku tahu 2010 byk knangan n peristiwa yg mbahagiakan aku..aku sedang cuba bertabah n teruskan utk kuat semangat...semanagt perjuangan harmoni...


xsemua yg kita impikan n kejar akan jadi milik kita sepenuhnya...berusaha n bertawakal pada Allah dan yg penting sll bersyukur dgn apa yg Allah tentukan...dia lebih tahu apa yg tbaik utk kita...

2011- harapan n doa aku panjatkan semoga thun nih lebih mbahgiakan..wlopon byk dugaan aku tahu Allah sedang ingin menguji kami...aku sgt berharap doa aku diperkenankan supaya suami aku dpt kerja tetap...kami sentiasa sihat n mudah2n ada rezeki yg xdijangka thun nih..mudah2n..amin...yg penting jgn putus asa kerana Allah sll ada...

::aku::sll doa dpt duduk  di sisi suami...

0 comments: