BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 19, 2011

Misi 11 JUN -part2

hai u ollss..

Misi 11 JUN  xbaper nak jadi..nih akibat daripada emosi aku yang terlebih sudah...huhuu!actually aku nak bg dia surprise yg mana dia terbaca isi hati aku atau puisi utk annibersari kami...aku cadang nak hantar kat FB then dia baca, even aku ada depan mata dia..so aku nak tgok reaksi dia...heheh!ok x??so..awal2 lagi aku sangat berharap nak spend my time wth my hubby..tapi, kami da plan yg  malam nnti nak blnja makan kedua2 family makan luar..heheheh!bukan hotel taraf 5 bintang pon cukup sekadar restoran seafood..nama restoran pon CERIA MAJU SEAFOOD2, kat bandar BP.mknan sedap n murah! disebabkan bnyk kerja umah nak kna settelkan..tolong mak mertua n what so ever..aku pon xcakap apa2 la kat  hubby hasrat aku nak kuar jalan2..huhuu!
pagi2 dah bngun..ciuman pagi utk hubby n solat..pas tuh terus tolong mak mertua sediakan sarapan.. then masak tgahari..
tapi aku sempat mengarang puisi jiwang 44 karat utk hubby tau kat lapotop dia smbil2 layan FB. hubby plak kat sebelah tgh tidur, n dia ingat aku mmg khusyuk berfb..
tiba2 mak mertua suh hubby g kdai beli sket barang kat kdai..so aku pon beriya la nak ikut..bosan actually kat umah..n then hubby nak tutup laptop,  dia terpandang la puisi kontot aku kat laptop tuh..hehehhe. smbil berkata:"nih mie type ek?"
alamak! sebenarnya aku nak send message kat FB dia ..huhuu!da dia terbaca dulu..huhuhuu!
smbil malu2 aku snyum je..aku cuma mampu cakap "alamak x jadi la nak buat surprise"hmm...



kisah enibersari tuh x abes kat situ je..ding dong ding dong jam da menunjukkan 2 ptg..hmm..hubby plak pas makan lunch terus layan citer kartun dia..huhuu!aku terus bgtahu nak kuar jalan ngan dia. bukan jauh sgt pon kat BP Mall je..aku cuma wait n see..tertunggu2 hubby cakap cepat siap nak jalan..
tapi jam da menunjukkan kul 4 lebih..huuhu!hubby masih layan TV tanpa hiraukan aku..aku malas nak bersiap,mmg sgt sedih n bengang!ntah apa kna ngan aku emosi x stabil agknya..aku menangis sorang2 dlm bilik..sedih!puisi yg aku karang tuh aku rasa x bermakna untuk hari annibersari kmi ..mmg aku totally pikir bukan2..hubby x sayang aku la hubby x caring pada aku..n what so ever..huhuu!tiba2 hubby masuk bilik tgok aku pura2 tidur..dia nampak aku sedang kesat air mata.."eh! naper nih...?"katanya. aku jawab"bie kata nak kuar jalan2, tp dr tadi asyik tgok TV je...x hiraukan mie pon"smbil teresak2 aku nangis..hahahha! bila pikir balik kelakar pon ada..ntah apa2 aku tunjuk perasaan...merajuk!hubby pujuk2 n dia pon mgkin rasa bersalah n mintak maaf..aku pon reda la sket n at last2 aku ajak hubby g jogging kat taman..huhuu!then aktiviti kami diakhiri ngan berurut refleksiologi..kat dataran BP. begitulah kisah annbersari kami.


::aku::hubby aku mmg x romantik pon...

0 comments: